Trevligt kalas idag

Nu börjar denna dagen lida mot sitt slut och Elina sover sen 45 min tillbaka. Ska bli riktigt skönt att krypa ner under täcket för min del också och det känns ännu skönare att jag är ledig i morgon också.
Men då ska jag både på ett KBT möte och sen efter det ska naglarna fixas igen.
 
Det var väldigt trevligt på Albins kalas tidigare och jag är fortfarande mätt efter all mat som jag tryckte i mig. Nää nu är det verkligen skärpning med kosten.. Jag är alldeles för slarvig och det blir extra slarvigt när jag inte hinner träna heller. Tappar liksom motivationen för allt när jag kommer ur rutinerna.
 
 
 
 
 
 
 
Ska dricka ett stort glas vatten nu och sen säger jag god natt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0