Barbackaonsdag med tokiga hundar

En härlig start på dagen..


Barbacka på Jacson med alla hundar springandes som tokar vid sidan om. Hundarna var verkligen helt vilda idag. :) 
Dom sprang och busade som bara den och Jacson bara tittade och gick vidare. Blev inte så lång ridtur men vi hann i alla fall både trava lite och ta en kort galopp.  Fast Jacson var inte alls arbetssugen idag och var inte helt med på noterna. Han ville inte riktigt ta något stöd i bettet idag så jag antar att han bara ville ut och mysa så en sån tur fick det bli. Man kan ju inte träna jämt. Ibland får man bara busa lite och inte ha så mycket krav. Härliga häst! Denna turen passade ganska bra idag för min del också då jag är väldigt trött och öm i kroppen efter gårdagens träning. 

Nu ska jag dricka lite kaffe innan rasten är slut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0