Förmiddagen spenderades ute i solen


Efter att Elina var lämnad på dagis efter frukosten så åkte jag och alla hundarna ut till stallet. Mockade och fixade allt först innan jag hämtade in Jacson från hagen och gick en promenad. Sprang lite med honom och försökte själv kolla om han haltade men lyckades inte se något. Men det är svårt att se en sån liten markering när man själv springer så jag tog det säkra före det osäkra och promenerade. :) 

Vi gick runt åkern och självklart ville alla smaka på det nya gräset, japp hundarna också :) haha!



Jacson hade lite svårt att slita sig från gräset men gick snällt med mig efter en liten stund. Sen gick vi i etapper blandat med att beta. Mysigt!! 


Är så himla skönt när man kan stå ute och pyssla. Jag älskar att vara i stallet! Skulle kunna vara där hela dagen! :)




Nu ska jag börja jobba igen. Lunchen är slut, typiskt. 

Hoppas ni är ute och njuter i det fina vädret! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0