Ge mig lite fler timmar på dygnet

Just nu känns det verkligen som att jag skulle behöva fler timmar för att hinna med allt jag vill på dagarna. Men jag får väl göra så gott jag kan för att hinna så mycket som möjligt helt enkelt. :) 

Igår vart det lek, målande och pusslande nästan på en gång när jag kom hem från jobbet. En mysig eftermiddag med Elina och hundarna! Kira och Harry ville också vara med i tågbanebygget men det tyckte inte Elina att dom skulle. Hihi!



Det vart ingen ridning igår men borstning och tvätt av leriga ben. Samt gos och kli såklart. :) Vart helt paff när jag kom till stallet och märkte att allt var fixat. Haha!! Klantarslet jag hade ju glömt bort att Anna skulle ha Jacson igår. Jaja, då fick han lite pyssel två gånger. 

På kvällen sen tränade jag en 30 min pass med Jenny på gymmet. Mer hann vi inte tyvärr. 

Och idag så har jag jobbat till 16 och nu har jag och Elina precis fixat lite påskris. Fint blev det tycker jag! Elina valde vart fjädrarna skulle sitta. :)


Bredvid mig håller Kira och Harry på att busa! Haha!!


Inte det lättaste att fota då dom är snabba i rörelserna. 

Ska gå och hjälpa till med middagen nu innan jag åker till stallet. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0