Godissug deluxe

Nu har jag varit utan godis i snart 5 veckor och ja, visst är sötsuget lite mindre men det är inte borta. Och framförallt inte idag när det står massa godis  här i personalrummet.


Godis är ju bara sååååååå gott!!!
Känns jobbigt när jag blir så här sugen. Ingenting annat är liksom gott då. Men men... Får försöka tänka på annat.

Skrittade Jacson fram och tillbaka till ridhuset igår i mörkret. Mötte säkert 10 bilar på vägen som körde från båda håll och han var hur lugn som helst! Min duktiga bamse! <3 finns verkligen inget ont att säga om denna hästen. Han är bara för go! 


Nu ska jag hinka i mig massa kaffe så jag håller mig vaken resten av dagen. Mina alldeles för sena kvällar är lite påfrestande för mig som är en tröttmössa. Men vet verkligen inte hur jag ska lyckas få till så att jag kan gå och lägga mig tidigare. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0