Idag är jag trött och har huvudvärk

Fredag hela dagen lång och jag har jobbat med huvudvärk. Fy bubblan vad jag hatar huvudvärk! Det förstör så mycket liksom. Tog i alla fall två migräntabletter och en alvedon så det har lindrats lite. Åkte direkt till stallet för att ta in och natta alla fina hästar. Jacson fick lite gos också. :) underbara Bamse! 

Nu äter jag lite hamburgare med en liten vavva i knät.


Ska gå och sova så fort jag är klar så kanske huvudvärken ger med sig helt tills i morgon, hoppas!

Saknar min lila busfia som denna helgen sover över och är med Jaya och Charlie då både Christer och jag jobbar hela helgen lång. Är så tomt hemma utan henne, men hon har haft en jätte rolig eftermiddag/kväll där med massa bus, lagom godis, salta pinnar, hopp i sängen och massa mer tokigheter. :) älskade barn!

I affären för att köpa fredagsmys! 


Dom tycker verkligen om varandra och har hur kul som helst ihop. Fina kusinerna! <3 

Tack snälla för hjälpen!! 

Nu är det en svart vovve här som vill ha min uppmärksamhet så bäst att kvällsgosa lite innan jag sover. Kli på magen är ju så skönt tycker Mili. :)

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0