Jobb, träning, hundar, häst, barn, familj, kaniner

Ja det är många saker som ska klämmas in och hinnas med varje dag men oftast går det bra eftersom jag och Christer får hjälpas åt och styra upp dagarna så allt går ihop, även om det är en del pusslande. Som vanligt så kommer hästtiden sent på kvällen efter allt annat. Och då är det Jacsonmys och kaninmys som gäller. :) Idag fick han dock vila då han ridits nu 4 dagar i rad. Tvättade rent hans ben ordentligt och gnuggade som bara den med svampen indränkt i såpa. Hagen är verkligen geggigare än geggigast nu så det är mycket lera som ska tvättas bort. Måste komma ihåg och köpa ny salva till honom i morgon bara då den tagit slut. Så idag fick alla sår/förhårdnader/sprickor vila och lufta helt. Borstade även bort massor av päls från honom. Han fäller ju som bara den nu. :) 

Bjuder på en bild från i förrgår bara för att han var så stilig då. <3 


Och så en från ikväll när jag satt och pratade med kaninerna som fortfarande är väldigt skeptiska till människor. 


Innan stallet idag så var jag på gymmet och körde cardio och lite mage. Det är inte ofta som jag kör ett pass med enbart cardio, men jag borde bli bättre på det. Vill ju nå mitt mål och då kanske jag måste "offra" mig även fast cardion är det typ tråkigaste. 


Väl här hemma nu så har jag blivit attackerad med massa pussar från alla hundarna och ska nu duscha med min nya duschkräm som jag köpte från jobbet idag. Luktar sååååå gott!


Sen ska jag SOOOOVA!!! Wiiee!! 
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0