Kl 23.45

Äntligen ligger jag nerbäddad i sängen bredvid min andra hälft och har mitt lilla hjärta i sängen bredvid. Tittar på hur roligt hon ligger och lyssnar på när hon andas. Nu kan jag slappna av och sova. <3 Finns inte ord som beskriver hur lyckligt lottade vi är som fick just Elina! Vår solstråle och glädjespridare! 


Har nu duschat efter träning och ett snabbt stallbesök med lite sårvård. Alltid mysigt att få säga god natt till Jacson också. :)


Körde slut på mina ben på gymmet så dom darrade när jag gick ner för trappan, så det lär bli en härlig (inte) träningsvärk i morgon eller över morgon.  Hann tyvärr inte med någon magträning men det gör inget. Får ta igen den nästa gång.


Kvällspromiss med hundarna har jag också gått och klockan bara tickar iväg.. 


Så nu säger jag god natt och sover sött! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0