Nya pjuck

Japp nu har min fina häst fått nya skor och han var snäll som vanligt. Lite otålig mot slutet men med lite hö så tyckte han nog livet var ganska bra ändå. :) det är så häftigt att se när Henrik fixar med hans stora skor. Det är liksom ett projekt i sig att få rätt form när dom är så stora och tunga. :)

Jacsons sko vs en shettissko


Jacsons sko vs en halvblodssko på häst som är 164.


Fotade lite under tiden också. Så häftigt när det ryker.. :)






Älskade Lilleman!! 

Nu vill jag rida!!! Haha!! Men får vänta tills i morgon. :)

Nu ska jag gå och jobba igen, lunchen är slut. 


Kommentarer
Postat av: Marieangel

Dom är ju enorma! Han är verkligen fin!!

Svar: Ja dom är stora hans fötter! Hihi! :)
Du får ju komma ut och träffa honom snart tycker jag.
Jenny Säfström

2015-04-07 @ 21:37:13
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0