Vackra häst

Nyss hemkommen från stallet och en kort promenad med Lillemannen och hundarna i mörkret. Idag stötte vi även på en söt liten igelkott. :) 

Ska kasta mig in i en snabb dusch och tvätta håret och sen blir det bums i säng! Blev inringd till att jobba i morgon på morgonen, men sa att jag bara kan jobba 3 timmar då jag har andra planer sen. Så jag kör feån halv 6-halv 9. Så sk försöka somna fort efter duschen så jag får några timmars sömn i alla fall. 

Jag fastnar så lätt i stallet. Jacson är så mysig att stå och pyssla och gosa med så det är svårt att slita sig. Får lite separationsångest så som jag får med Elina också. 



Gjorde en fin fläta idag för skojs skull. Gillar att se hans maffiga hals! <3 
Och bara därför får ni två bilder till. :) hihi!



God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0