Åh vilken fin överaskning

Efter en dålig natt med illamående och svårt att sova ordentligt var det jätte roligt att möta våra snälla grannar på morgonen som sa att dom hade en tomatplanta som dom ville ge till oss. :) Dom hade ett överflöd på tomatplantor då fler hade tagit sig än vad dom förväntat sig så då fick vi denna fina! 


Nu ska jag bara lyckas håller den vid liv så vi får lite tomater sen också. Verkligen jätte snällt och jag blev super glad! Tack snälla ni!!

Så nu sitter vi här ute på baksidan hela familjen och äter lite frukost och tittar på vår fina planta! :)


Snart ska jag gå över till Jenny för en lunch med henne. Så jag har bara ätit lite fil nu för att lugna min mage. Vi har inte setts på flera veckor nu då först hon varit bortrest och sen jag. 

Såg att budgivningen är igång på gården vi tittade på och jag måste erkänna att jag ändå är bra sugen.. Typiskt. Men det dyker väl upp fler så småningom och som kanske passar bättre. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0