Ibland är man lite glömsk

Efter jag hämtat Elina så åkte vi och handlade lite tillsammans med mamma/mormor. Släppte sen av henne hemma hos sig och åkte hem och lagade en av mina favvorätter, fiskpinnar med potatis och dillsås. Så enkelt och så jäkla gott. Jag åt massor!! 

Efter middagen hämtade vi upp mamma/mormor igen och åkte ut till Jacson en snabbis för att smörja ben och ge honom hans gurkmeja. Hade ju glömt bort att Christer skulle på fotbollsmatch idag så där sprack mina planer om att rida idag. Jaja, det kommer fler dagar. 

Vi fick gå längst bort i hagen för att hämta Jacson som inte ville komma idag när jag ropade.


Men nu är vi hemma och jag väntar in Elina som ska somna. Alldeles för sent med tanke på hur tidigt vi måste gå upp i morgon men ibland blir det lite tokigt.

Hon var duktig som ville försöka kissa på toaletten innan läggdags i alla fall även om det inte kom någonting. Min stora tjej! <3


Sen har jag lite småfix kvar innan jag kan gå och lägga mig, men ska skynda mig så jag kommer i säng i tid. Är supertrött.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0