Illamående är min vardag nu.

Jätte kul att vakna, gå upp ur sängen och sen springa till toan för att spy. Går ut med hundarna och sen åker jag till jobbet. 2 timmar in i arbetspasset känner jag hur jag börjar kallsvettas. Fort ut på baksidan till skogen för att spy igen. (hann inte till toan) Äter lunch och jobbar sen några timmar till, behöver spy igen... Slutar för dagen och åker till Jacson en snabbis då senila jag glömt meddela medryttaren att han ska ha sin gurkmeja i maten nu i tre veckor framåt så jag fick åka och ge honom den och ett äpple. Han är så söt! <3 

Åker sen hem och känner redan i bilen att illamåendet kommer igen, fort in på toan igen för att spy.. Värmer lite av middagen eftersom jag inte ätit sedan kl 14, japp hann precis ut med talriken till köket när jag ätit klart för att vända till toan igen och jag spyr igen... Suck! Jag ger nu upp!! Blir ingen jäkla mat i magen! Ska fan ta dubbla doser illamåendetabletter nästa gång jag jobbar. 

God natt!





Kommentarer
Postat av: Jennysen

Har du prövat såna åksjukeband? :) Vet flera som det funkat bra för! :D

Svar: Jag har provat men dom funkar inte så bra på mig tyvärr..
Jenny Säfström

2015-08-20 @ 08:15:47
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0