Känner mig effektiv :)

Fy bubblan vad härligt det är när man känner att man får saker gjorda! Att jag äntligen har lite ork till att göra annat än att må illa och spy. :) har varit väldigt effektiv sen jag kom hem från mamma. Har klippt häcken, trimmat det höga gräset på framsidan, dammsugit nedervåningen, dammtorkat i vardagsrummet, städat och skurat lilla toan och nu har jag precis satt på datorn me en tallrik lunch vid sidan för att renskriva lite arbeten. Woho!! Heja mig!! 





Nu har jag ca 2 timmar på mig innan jag tänkte hämta Elina på förskolan. Hoppas jag hinner skriva rent de tre arbeten jag har kvar så jag kan skicka iväg allt till min lärare. Hoppas! Men först lite mat i magen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0