Ännu en dag är nu slut...

Oj här var det dåligt uppdaterat. :) så det kan gå... 

Har jobbat idag på kvällen och på dagen var jag och Elina även på jullunch på jobbet. Så gott!! Mums!! 

Vi var även förbi dagis en snabbis och lämnade julklappar till hennes fröknar. Elina har ju långt jullov nu så hon kommer vara hemma, hos farmor, hos mormor och jaa hon får vara lite här och där dom tiderna jag jobbar. Men är ju oftast ledig hela dagarna nu och jobbar bara några timmar på kvällarna så det blir nog bra. 

Har hittat en ny app på telefonen som kan göra om bilder till målningar. Ganska kul ju! Några exempel:





Häftigt tycker jag!!

Fick hjälp av Elina att mata kaninerna idag nu på kvällen och duktig som hon är skulle hon "städa bajset" också! :) 



Gör ju rent i kisslådorna ca var/varannan dag och hela buren ca 1 gång i veckan ungefär. Ibland någon dag mer eller mindre. Vill att dom ska ha fräscht hela tiden. :) Mina små lurvisar. <3


Nu ska vi alla sova. Blev en sen kväll för  oss idag. Elina har hållit sig vaken länge och var till och med med mig ut med hundarna på kvällsrundan. Kanske får vi njuta av lite sovmorgon i morgon då förhoppningsvis. :)

God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0