Hemma igen

Jag hann nästan bara hem och vända igen efter vi varit iväg och handlat innan. Skulle möta Therese i hennes stall och fika lite samt prova en sadel som jag har till salu på ena hennes häst. Den låg väldigt bra enligt våra ögon men vi bestämde ändå att hon ska boka en sadelprovare som får kolla en gång extra innan hon bestämmer sig. Handlar ju ändå om några tusenlappar så då vill man helst vara säker. Men hästen verkade nöjd i sadeln och enligt schabraket så var all tryckfördelning jämn och fin. Hoppas på att hon köper den. 

Här är hon tillsammans med sin andra häst Fiona.



Promenerade med dom bort till ridbanan och kollade när dom red och nu är jag hemma igen. Måste erkänna att jag blev lite full i skratt när jag närmade mig hemma och fick syn på detta i fönstret,


Elina "flyger flygplan" på Christers fötter. :)

Nu blir det en dusch och sen bara slappande i soffan. Christer får ta ut hundarna för nu har jag ont. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0