Nu säger jag god natt

Och jag hoppas att denna natten är bättre än förra. Så jobbigt när jag ligger vaken och grubblar. Är så förbaskat trött på dagarna då. 

Vi har tittat på film och ätit lite godis och popcorn så nu känner man sig lagom svullen. Och ändå är det jag tänker på mest i denna sekund att jag är sååååå sugen på coca cola. Illa!!

Min lilla badfia sover sött här bredvid i alla fall så ska ligga och lyssna på hennes andetag så jag kan somna jag med. Så mycket tankar och känslor i mitt huvud just nu. Ibland orkar jag inte med mig själv känns det som. 

Tur att jag har min lilla solstråle! <3

Så mycket kärlek i en sån liten kropp! 

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0