Sista dagen på året

Detta året har minst sagt varit både roligt och jobbigt. Jag har hunnit uppleva hur starkt band man kan få mellan en stor bjässehäst på kort tid och samtidigt sorgen som det lämnade efter sig när jag insåg att han var alldeles för dyr för mig att hålla. 

Jag har gjort min debut i bikinifitness som resulterade i en 5:e plats och en väldigt tränad kropp. Som dock försvann rätt fort efter att fått reda på att jag var gravid med Elinas kommande syskon. 

Detta året var också året då jag jag förlorade min älskade gosegris. :( den tyngsta dagen av alla. Saknaden är enorm. Tre hundar blev nu plötsligt två. Och en tomhet lämnades kvar. 

Och nu i slutet av året så är jag halvtidssjukskriven och bara försöker kämpa mig genom dom få timmar jag jobbar pga diverse gravidkrämpor. 

Så nu blickar vi fram mot 2016 då lille bebisen ska titta ut och ett år av mammaledighet väntar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0