Solokväll med Elina och mina fyrbenta

Efter en dag fylld av bus på leklandet, lunch ute och sen leverans av sadel så har jag nu landat hemma i soffan. Christer ska på bandyträning så jag och Elina blir solo. En myskväll hoppas jag på men får se vad Elina vill. Just nu tittar hon på en film som hon hittat på via play om någon liten katt. Får hoppas hon kan somna innan kl 21 bara så jag lyckas väcka henne lite lagom tid i morgon när hon ska på dagis igen. 


Hon är så söt när hon promenerar med Harry. Längtar tills jag kan gå riktiga promenader med hundarna igen och inte bara kortare i snigelfart. Mili blir ju liksom sympatitjock med mig nu när hon inte får sina vanliga rundor. Stackarn.. Får ta igen det när bebis är ute antar jag när det onda förhoppningsvis släpper. Längtar efter att kunna göra mer än att bara vara så stillsam. 

Värma lite varm oboy och slå mig ner närmre Elina som just nu lägger några höga pruttar, haha!! Härliga barn! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0