En dag med fullt schema hela dagen

Allt har verkligen varit tvunget till att klaffa idag för att allt ska ha kunnat gå ihop. Tidig dagislämning, hundarna jobb, hem på rasten och gå med hundarna, jobb, dagishämtning, handling, middag och sen kom min räddare i nöden, världens snällaste mamma och hjälpte mig att natta Elina så jag kunde kila iväg till Jacson. Christer skulle träffa några kompisar idag och boka nån resa så det blev ingen ridning idag utan bara pyssel och sen allt det där runt omkring. :)

Fixade även rent inne hos kaninerna som verkade ganska nöjda. 



Pussade självklar på finaste Lilleman också och gav morötter. 


Jacson har börjat odla mustasch! :) haha! Sötaste!!! 


Nä nu säger jag god natt innan jag somnar med mobilen i handen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0