En MUS!

Fick en luten chock när jag öppnade lådan där vi har våra sopor. En död mus!! Gaaahh! Christer hade tydligen satt upp mysfaktor igår kväll då vi har haft en gäst nu i flera nätter som äter från sophinken. Men jag kan inte hjälpa att jag tycker synd om den. Stackars lilla musen. Fick lite tårar i ögonen. :,(


Känns så brutalt och jag känner mig som en mördare även fast det inte ens var jag som satte ut fällan. Jag har ju haft möss som husdjur så jag känner verkligen mitt dåliga samvete nu. Usch! Lille stackare! <3

Aja jag kan inte göra något åt saken nu så får försöka släppa det. Ska åka ut till stallet och pyssla om Lilleman och ev rida en sväng också. Men frågan är om min pannlampa har nåt batteri kvar. Har glömt lägga den på laddning.

Elina har lite lägre feber nu på kvällen i alla fall så det är skönt. Min lilla pippilotta. :) <3



Biltokiga unge! :)



Kommentarer
Postat av: Marieangel

Usch, ni har ju inte katter heller. Var kom den in?

Svar: Under diskbänken nånstans ifrån. Måste finns nåt hål nånstans
Jenny Säfström

2015-02-17 @ 09:12:24
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0