God morgon mysiga stallmorgon! :)

Åh vilken härlig morgon jag har haft nu!
Kom precis hem efter en solig och mysig morgon i stallet. Har haft alla hundar med mig och vi har varit ute på åkern och skrittat barbacka. Pia var där igår och galopperade lite så vi körde på en lugn tur idag då det är rätt så tungt där nu. Hur mysigt som helst i alla fall. Harry ville inte riktigt springa med idag utan stannade upp vid grusvägen så då gjorde vi det bästa av situationen, han fick sitta innanför min jacka och rida han med! :)
 
 
 
Tog fina soliga bilder på Jacson också innan jag hoppade upp på honom. Finaste!!!
 
 
 
Har matat kaninerna och även klappat lite. Det går sakta men säkert framåt med båda två. Dom är inte riktigt lika rädda längre så det är kul!
 
Fina Ralfelina
 
 
Och så fluffiga lilla Agda :)
 
 
Spelade även in en liten filmsnutt från morgonen om ni vill kika. :)
 
 
Tio minuter efter att jag släppt ut Jacson så kom bonden och fyllde på nytt hö i häcken också, nöjda hästar!!
 
mili envisades med att hon ville köra hem men hon fick snällt sitta bredvid. :)
(vet att jag borde skaffa en hundbur)
 
 
Ha en fin dag!!
 


Kommentarer
Postat av: Bengtaria

Hihi smart hund! Klart man hellre åker med i jackan än går själv! :D

Svar: ja han är ganska smart, eller också är han bara lite lat! ;) haha.Mysigt var det i alla fall!
Jenny Säfström

2015-02-11 @ 11:08:44
URL: http://bengtaria.se
Postat av: Linda Mark

mysigt med film! ♡ haha Harry, varför är jag inte förvånad? :) vad fin Jacson är alltså

kram kram och grattis igen !

Svar: Ja lite roligare än att bara visa bilder hela tiden. :) Ja Harry är ju rolig han, latmask! Haha!
Jacson är lika vacker som han är snäll! Underbara häst! Han vill nog att tjejerna ska komma ut snart. ;) han vill bli lite extra bortskämd. Kram
Jenny Säfström

2015-02-11 @ 11:40:25
URL: http://lindamark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0