God morgon

Så skönt att gå upp när klockan ringer och man vet att det är Jacson som kallar. :) Idag ska jag ta med mig Jenny och hennes barn och även Charlie till stallet. Jacson ska agera ponny så barnen får rida. Kul!! Han kommer tycka att det är en enkel match! :) sen kanske jag rider en liten stund också men vi får se. Barnen först! 

Igår vabbande jag här hemma med både Charlie och Elina. Fullt ös medvetslös och jag tror inte en enda leksak låg på sin plats. Allt var utspritt över hela vardagsrummet. :) Jenny kom förbi med sin son Albin en stund också så han och Charlie lekte och badade tillsammans. Dom fann varandra på en gång. Varför vara ensam när man kan samla alla "snorungar" på ett och samma ställe?? Alla är förkylda nu känns det som.

Jag, Elina, Charlie och alla hundar tog oss iaf en tur tillcentrum för att köpa fredagsfikat. Och självklart ville Charlie köra Elinas bil. 





Vi har så fina barn! <3 

Nu måste jag äta min gröt så vi alla kan åka till stallet sen! Mys!! Tar med både filmkamera och systemen! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0