Ingen ridning tyvärr

Vädret var ju piss och dessutom hade jag klantarslet själv lyckats somna när jag nattade Elina så var jätte seg när jag väl kom till stallet. Jacson var dyngsur hela han då han varit naken idag. Så han fick på sig sitt fleecetäcke på en gång och gå in och äta sin mat. Ibland ändras planen som man tänkt från början.


Gick ut till kaninerna och satte på Ralfelina nya selen som jag köpt och sen fick hon följa med in i stallet och skutta runt en stund. :) lilla sötis.




Måste ju socialträna båda två men får ta en liten bit i taget.:)

Pussade massa på Jacson och gav extra morötter i krubban innan jag åkte hem.

Och nu ÄNTLIGEN får jag sova på riktigt. Känner mig helt slut då jag även varit och tränat idag efter jobbet. Fullt ös som vanligt då. :)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0