Inget filmtittande ikväll

 Nu är jag hemma från stallet och både jag och Christer är för trötta för att kolla på Walking dead så det får bli en annan dag. Jacson var lika gosig som vanligt men hade dock tagit sönder sitt täcke i hagen. Så nu måste jag försöka laga det på nåt sätt. Typ silvertejp så länge. Ska snabbduscha nu och sen krypa ner i varma gosiga sängen. Christer sover nog redan då han låg i sängen när jag kom hem. Har fixat och fyllt i min vab på försäkringskassans hemsida. Så drygt att man ska göra det varje dag. 
 
Har även passat på att tömma min mobil från filmer och bilder då den var full. Så tråkigt när man inte kan fota eller filma utan att behöva radera massa hela tiden. Hoppas på att Elina kanske börjar må lite bättre i morgon så jag i alla fall kanske kan jobba på torsdag, men det lär ju inte vara troligt så snorig som hon varit. Vi får se helt enkelt. i morgon är vi i alla fall fortfarande hemma och har sjukstuga.
 
Någon som vet recept på trolldeg?? Kanske vore kul att dega lite.
 
God natt!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0