Kvällsfodring och insläpp ikväll

Idag blev det ingen ridning för vår del. Hade insläpp och fodring så då fick gullponken vila. Lever fortfarande på gårdagens ridning där han var såååå fin! <3

Har suttit och kollat på lite olika vagnar på hästnet, men vad för vagn behöver jag egentligen till honom? Vore ju kul att ha en vagn som hela familjen får plats i. Men hur vet jag att den passar honom? För jag vill och ska ju köra in honom så småningom så det är bäst att titta lite efter vagn även om det är långt kvar innan det kommer bli gjort. Vi tar det lugnt och just nu står utbildning inom ridningen främst på schemat. :)

Hundarna sover nu sött i alla fall efter en ganska lång promenad på åkern. Och det ska jag med göra nu! :) 

Har köpt en kaninsele idag så snart ska kaninerna få komma ut och skutta. :) blev en skiftnyckel till Jacsons broddar också och lite kaningodis. 


God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0