Ännu en jobbdag har passerat...

...nu väntar tre till innan jag är ledig. En lång dag idag med ett jobbpass mellan 10-20.40. Men jag får se det som bra extrapengar nästa lön. 

Idag har jag saknat mina hundar extra mycket! Mina tre fina vänner med sina alldeles egna bus och påhitt. Två bekantas hundar har gått bort inom loppet av två dagar, den ena 10 år gammal och den andra 13år. Fy alltså!! Kan inte ens föreställa mig känslan att förlora sin hund, sin bästa vän. Detta får mig ju att tänka och klappa och pussa Kira lite extra varje dag. Hon fyller ju 10 år nu i början av februari och man vet aldrig hur länge hon kommer vara kvar. Hoppas på många fler år i alla fall. 



Det vart ingen träning idag då Elina fortfarande var vaken när jag kom hem. Så vi har istället sparkat lite boll, läst bok och bara pratat tills hon äntligen somnade väldigt övertrött och gnällig. 

Och nu ska jag också sova! Mitt godissug är typ hur stort som helst så det förvånar mig inte om jag kommer drömma om typ choklad. God natt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0