Det blev lite kvällshäng i stallet ändå..

Även fast jag försökte att fixa i stallet lite snabbt innan när jag hade lilla sjuka Elina med mig så gick det verkligen inte. Hon bara grät och skrek så fort jag satte ner henne. Så jag fick glatt vänta tills Christer kom hem vid 21 och åka och fixa det sista och mysa i boxen. 






Man är ju så himla fin med pannlampan på! :) haha! Men jag hade precis varit ute hos kaninerna och den lilla biten dit är så mörk. 

Jacson var jätte mysig i alla fall. Han struntade t o m att äta för att stå och bli klappad och kliad, älskade lillemannen. <3

Men nu är jag helt slut! Jag känner att jag sovit som en kratta i natt. Kroppen känns som spagetti och ögonen känns tunga. Bäst att sova så snart som möjligt. 

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0