Så många fina bilder

En ledig dag idag slutade med att jag fick hoppa in och jobba extra istället. Jaja mer pengar när nästa lön kommer. Eftersom mina planer för dagen spruckit när hovslagartiden blev avbokad så tänkte jag att jag lika gärna kunde jobba.

Sen har jag och Jaya tagit med barnen och ätit på Mc Donalds. Jag är verkligen sämst på att hålla mig till bra mat och minska ner på sötsakerna. Är så himla sugen hela tiden. Inte bra, inte bra....

Lite roligt idag är i alla fall att jag fått bilder på Jacson från när han var föl från en tjej som hade han och hans mamma hemma hos sig på sommarbete. Han var såååååå söt!!








Sen fick jag även andra bilder på honom från Therese som varit ute i stallet och fotat. Så kul med dessa fina minnen.








Så himla fina bilder!! Tusen tack båda två!! 

Nu ska jag gå och sova och ladda för en ny jobbdag i morgon. 


Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Jenny Säfström

2015-01-16 @ 15:27:34
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0