Härliga söndagsförmiddag

Att få sova till halv 9 och sedan vakna av att Elina ropar "mamma," då vaknar man med ett leende. Sen att hon hade kissat igenom blöjan och vi gick starta en tvättmaskin på en gång det är inget jag bryr mig om. Bara att göra't. :) 

Vi åt lång frukost och tog sedan ett bad tillsammans. Och nu är vi hemma hos mamma/mormor en stund och fikar lite nybakade bullar. Mums!! 

Har hjälpt mamma att sätta upp en lampa i taket också och så tittar vi lite på tv. En bra start på dagen. 

Christer är iväg på sjukhuset för att hälsa på sin vän som är så sjuk så han blivit inlagd. Lunginflammation tror jag det var. Och sen när han kommer hem så ska jag träffa Emma och Jenny en sväng och käka på pizza hut och snacka skit. Så det kommer bli en lika mysig eftermiddag. Perfekt innan en lång arbetsvecka igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0