Hemma hos mamma från i helgen..

God morgon!
 
Tänkte bjuda på lite bilder från i söndags när vi var hos mamma/mormor.
 
 
 
Puss puss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alltså finaste ungen!!!
Älskar dig så Elina! <3
 
 
 
Som ni ser på bilderna så tillbringade jag och Elina massa tid hos mamma/mormor i söndags, typ hela dagen! :) Elina hade lite feber på förmiddagen så vi valde att ha en lugn dag. Vi lekte lite med dockorna, och jag fotade som ni ser. Elina är så rolig, för säger man till henne att man ska leka arga leken så gör hon sin arga min! :) hahaha såå himla kul ju! Hon vinner jämt!
 
 
I morgon väntar en ledig dag för min del då hovslagaren kommer ut till stallet och ska sätta på Jacson nya vinterskor. Äntligen kommer vi kunna rida obegränsat. Jag vill ju börja träna honom nu! :) Längtar!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0