Kvällsträning, Heja mig!!!

Japp ni läste rätt! Idag har jag tränat efter jobbet. Blev ett ordentligt benpass så i morgon lär jag ju inte kunna gå ordentligt. :) Klockan är nu 22.32 och jag har precis ätit middag och tagit en proteinshake. Ska kasta mig in i en snabb dusch så jag kan gå och lägga mig sen. Är helt slut!
 
Så tungt att träna när man haft uppehåll på några veckor och kroppen skriker ju av all träningsvärk redan efter gympasset som jag gjorde igår. Men bara att bita ihop och kämpa vidare.
 
Saknar min fina Jacson redan. Helt galet vad han betyder mycket för mig och vad han gör mig hel. Är liksom jobbigt när jag inte träffar honom hela tiden, haha!
 
Min fining!
 
 
God natt på er och sov så gott!
Det ska i alla fall jag göra om Elina låter mig.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0