Lite extra C-vitamin är nog bra idag

Klämde precis i mig alla dessa goda klyftor apelsin, mums!


Har lunch på jobbet nu och har även ätit en låda med köttfärssås och spagetti. Ca 6 timmar kvar att jobba och sen ska jag hem till Jenny och träna med henne i hennes vardagsrum. Heja oss!! Har gjort ett litet upplägg som vi ska köra idag. 


Woop woop!! Känns som jag börjar komma igång lite även fast jag är sjukt trött hela tiden. Men oftast gör ju träningen i längden att man blir piggare så jag ska kämpa på nu. 

I måndags var det gymmet, idag blir det hemmaträning, så får jag se om det blir gym eller hemmaträning imorrn igen. Är ju stalledig både idag och i morgon så gäller att passa på. :) jobbigt bara att jag får sån sjuk Jacson-abstinens när jag vet att jag inte ska träffa honom på två dagar. Saknar honom redan, min gullponke! <3

Sen saknar jag min mysis Elina också som nuförtiden aldrig vill bli fotograferad. Hon vrider bort huvudet så fort hon ser kameran. Så jag får väl titta på, och visa en gammal bild. :)





Kommentarer
Postat av: Marieangel

Bra schema, skall skrivas ut och sparas...lägg gärna ut flera såna bra tips!

Svar: Tack! Det där knåpa jag ihop på min lunch. Ett lite lagom tungt pass tycker jag. Jag körde med gummiband och hantlar och Jenny körde mest med sin kroppsvikt. Funkar hur man än vill göra och det är bra att man får upp flåset och inte vilar allt för länge mellan så att det blir högintensiv träning. :) vi hade kul iaf!
Jenny Säfström

2015-01-22 @ 10:45:19
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0