Liten sjukling där hemma

Igår när jag kom hem från jobbet så möttes jag av en skållhet liten tjej med 39,4 graders feber. :( så det blev ett jätte snabbt stallbesök där endast det nödvändigaste gjordes så som mocka, fixa nya höpåsar, fixa kraftfoder, mata kaninerna, smörja och tvätta Jacsons ben. Och så självklart fick han några extra morötter eftersom jag inte hann mysa så mycket med honom som jag velat göra.

Kaninerna fick nya vattenskålar igår också så dom inte ska kunna välta ut dom, såna som hänger på gallret.



Nöjda små niner som tyvärr fick vänta med att få klorna klippta tills ikväll eller i morgon. 

Elina är hemma idag och jag jobbar endast till kl 12, sen byter Chriater av mig så jag går hem och vabbar halvdag.  I natt har jag varit vaken med henne från  ca kvart över 2 så jag känner mig ganska trött idag och har redan tryckt i mig tre koppar kaffe för att orka. Men nu är det två timmar kvar så får jag hoppas att Elina vill sova middag med mig sen när vi kommer hem. Hoppas att dumma febern försvinner fort. Inge kul när hon mår dåligt lilla hjärtat. :( 





Kommentarer
Postat av: Marieangel

Krya på kram!

Svar: Tack!
Jenny Säfström

2015-01-09 @ 13:09:37
URL: http://www.marieangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0