Lunch på jobbet

Den här morgonen har bjudit på hundpromenad i skogen och sen en snabbis i stallet för endast fix idag. Jacson får vila efter gårdagens långa skrittrunda i kuperad terräng. Han fick några morötter i hagen och såg nöjd ut. 

Harry var skällig idag. Vet inte varför men han skällde på allt som rörde sig och alla skuggor och stenar. Knäppis! 

Elina och jag hade i alla fall mysmorgon tillsammans innan dagis och tog igen lite förlorad tid från igår. Söta lilla älsklingen! Hon börjar bli så stor. Tänk att snart fyller hon 2 år, helt galet ju! 


Nu ska jag jobba vidare och hoppas att min träningsvärk från helvetet ger med sig lite när jag rör på mig. Träningen igår tog hårt känner jag. Så jobbigt att komma igång efter en lite längre vila. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0