När schemat är fullt....

Så hinner jag inte alltid blogga. Mina dagar är oftast fullspäckade med både det ena och det andra. Jobb, alla djuren och min solstråle Elina! Sen Christer då förståss också. ;)

Idag är det jobb fram till 16, sen hämtar jag Elina på dagis. Vi ska ta en hundpromenad och sen laga middag. Idag har jag inte Jacson själv men funderar på om jag ska åka ut en snabbis ändå, abstinens deluxe!! Vill bara ge honom en kram och en puss på  mulen. Och sen skulle jag vilja klippa klorna på mina små söta kaniner och gosa lite med dom. Men egentligen kan det vänta till i morgon. Dom har ju hö och vatten så dom klarar sig. Anna fixade det igår så att det skulle räcka tills jag kommer ut. Bara dom inte lyckats välta skålarna med vatten. Måste köpa bättre skålar som man kan fästa i gallret så dom inte kan välta. Ska börja fodra dom med pellets också istället för havre. Pelletsen är ju bättre för dom.

Älskar alla mina djur så mycket!! Jag är verkligen en riktig djurnörd! :)

Men nu måste jag fortsätta jobba! Lunchen är slut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0