Svårt att somna

Idag efter jobbet när jag och Elina promenerade med hundarna så fick Mili inviga sin dragsele genom att dra Elinas pulka, fast utan Elina i. Tror hon tyckte det var lite konstigt men ändå kul. Hon gick glatt framåt i alla fall. Tror det är jätte bra träning för henne som är lite lätt rastlös typ jämt. :)

Har inte hunnit med så mycket mer än att laga middag och mysa med Elina. Läste god natt saga innan hon somnade och lyckades nästan hålla mig helt vaken efter sagan. Slumrade till och vaknade lagom när Christer kom hem. Så när han ätit middag så har vi legat i sängen och kollat på walking dead. Spännande serie som är svår att slita sig från när man väl börjat titta. Man får liksom bestämma innan att "idag tittar vi bara på två avsnitt" haha! Och nu känner jag mig helt uppe i varv igen och har svårt att somna. Svettas och fryser om vartannat och känner mig samtidigt lite hungrig. Men måste försöka sova nu ändå. Börjar tidigt i morgon. 

God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0