Två dagar kvar....

...att jobba. Sen på måndag är jag ledig, äntligen. Hoppas på att få sova ut lite då det behövs. Löningshelg nu och det kommer säkert vara mycket idag på jobbet. Sen direkt efter åker jag till stallet för att fixa med Jacson och sen ta in alla hästarna. 

Ska ladda med en stor kopp kaffe när jag kommer fram som jag ska dricka medans jag plockar varor. Bästa sättet att komma igång på. 

Idag ska jag försöka hålla mig ifrån godis så gott det går tror jag. Kanske ta nåt litet bara. Vi åt ganska mycket igår kväll så det får liksom räcka nu denna helg. Lycka till säger jag till mig själv :)

Nu måste jag kila! Ha en bra dag!

Ska tänka på denna formen när jag ska kunna motstå allt gottis. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0