Efter en händelserik dag så kryper jag nu ner i sängen och säger god natt. :)

Idag har vi varit på tippen och källsorteringen och slängt en del skräp. Skönt att få det gjort så det blir lite mindre rörigt här hemma. Åkte sen till Haninge C där Christer skulle köpa ett par shorts. Elina fick köpa en ny häst också. Och hon valde en vit fin häst med massa hovskägg.


Sen blev det lunch på tacobar innan vi åkte hem och vilade lite.


Sen fick vi trevligt middagsbesök av Magda och hennes två barn Vincent och Decibell. Så barnen har lekt och sen efter maten gick vi ut och cyklade lite och åkte rutschkana. 





Och nu på kvällen så har jag varit ute hos fina Jacson. Men tyvärr så valde jag att klippa benen på honom idag igen då hans sår börjar bli fula igen nu när det varit så blött i och med allt regn. Det luckras liksom upp då och så spricker huden. 


Mycket hår blev det som försvann...



Det är ju bak på kotorna som han har problem.. :(




Men nu är han fixad och insmord så nu ska han klara dig tills jag kommer i morgon igen. :) tycker han är finast ändå, med eller utan hår!! Nu ser han lite mer ut som en dressyrhäst när han är utan. ;) hihi!

I morgon är min första semesterdag! Wihooo vad skönt!! 4 veckors ledigt från jobbet och jag ska njuta! Ska eventuellt åka ut med Magda till stallet på förmiddagen så barnen får rida lite på ridbanan. Jacson har ju tappat en sko och idag märkte jag att även ena bakskon är lös så han får hålla sig där det är mjukt underlag. På onsdag kommer Henrik till undsättning i alla fall och skor om honom. Min vackra klumpiga häst! <3


Nu ska jag sova.. Hoppas på fint väder i morgon! God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0