En mysig dag hemma hos farmor och Thomas

Idag styrde jag och Elina bilen mot farmors hus i Åkersberga direkt efter frukost. Christer mådde inge bra efter sin utekväll igår så honom lämnade vi hemma. 

Och oj vad vi har gjort mycket saker tillsammans med farmor. Badat, plockat smultron, ätit godis, plockat hallon, sparkat boll, plockat blåbär, ätit god mat, promenerat i skogen, lekt me bilarna och byggt lego. Så jag vet nog en som kommer sova gott i natt. :)











En fantastiskt mysig dag!! Älskar att kunna vara ute så här mycket! Och jag älskar landet! Vill också bo så jag har blåbärsriset runt knuten. 

Ska vara kvar en liten stund till innan det är dags att bege sig hemåt igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0