En tung dag :(

Idag har jag fått säga hej då till världens finaste gosegris. Det gör fruktansvärt ont och jag gråter och gråter i omgångar. Min älskade hund som jag haft sen hon var 8 veckor, och nu var hon 10 år. Kommer kännas så tomt utan henne och saknaden är redan enorm. 

Sov så sött min älskade Kira! 


Du finns i mitt hjärta, mitt minne och i mina tankar nu och för alltid! Vi ses på andra sidan sen. Jag kommer, men bara inte just nu. Vänta på mig så tar jag med mig bollen. Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Linda

jag gråter här med nu! :( vad fint skrivet... Vi kommer strax med lillen. Styrkekramar! <3

Svar: Jag gråter hela tiden. Tar tårarna nånsin slut?? Ska sätta mig på golvet i duschen och bara vara en stund.
Jenny Säfström

2015-07-13 @ 19:14:22
Postat av: Linda

det låter bra! Tänd en massa ljus där inne och dimmra ner och bara va och låt komma....❤️

Svar: Jag har gråtit så mycket nu så jag känner mig tom. Grät i morse igen.. :(
Jenny Säfström

2015-07-13 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0