Fotboll

God morgon! 
Idag är jag trött! Trots att jag pga av migrän somnade redan vid halv 8 igår så är jag så slut. Hade tänkt rida igår på kvällen men det fick utebli pga min huvudvärk. Hade nog druckit för dåligt under dagen. Var jag grymt varmt att mocka hagen och ändå höll jag bara på i två timmar. Ska göra mer i veckan som kommer för det vart inte färdigt. 

Efter mockningen åkte vi alla till tele 2 arena för att titta på fotboll. Ja ni läste rätt, vi följde med Christer på en match. Jag och Elina hann bara se första halvlek sen började hon sitta å försöka sparka på dom framför, klättra fram och tillbaka och tjata om att hon ville åka hem. Så hon och jag gick ut och köpte lite mat och glass. :) Christer hade en kompis på matchen också så han fick sitta kvar med honom andra halvlek medans jag och Elina gick ut och promenerade runt och tittade på blommor, parkerade cyklar, fåglar, ja allt som hon pekade på. 

När alla människor strömmade ut från arenan när matchen var slut höll Elina händerna i luften och skrek flera gånger "Djurgården är bäst" haha!! Undrar vem som lärt henne det.? :) är man dotter till en djurgårdsälskande pappa så blir det lätt så. Blev en vinst med 2-0!





Självklart hade både Christer och Elina sina djurgårdskläder. 


Idag väntar jobb och hästledigt. Anna tar hand om min lilleman idag och jag kan ta det lugnt efter denna långa dag. 

Nu ska jag åka och hämta upp Mackan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0