Lite nytt till altanen

För ca 1 vecka sen så var jag och mamma iväg och shoppade lite nytt till vår altan. Jag hade länge saknat att ha ett bord att sitta vid så vi for iväg till mitt jobb Rusta och köpte ett möbelset på rean. :) Ett runt bord med 4 stapelbara stolar samt fyra blommiga dynor inne på grannbutiken Jysk. Vi får ju inte plats med ett större bord så detta var alldeles lagom.
 
 
En bastmatta samt två små lyktor fick också följa med hem för en billig peng till vårt loungeset.
 
 

Så i söndags morse när solen tittade fram så åt jag och Elina frukost ute. Vi flyttade bara ner bordet där solen lyste och hade riktigt mysigt. :)
 
 
Sen passade Elina även på att "klippa gäset" :) Sötfian!!
<3
 
 
 
Tänk vilken fantastisk dotter jag har!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0