Mys och gos med gosehästen

Idag försökte en fripassagerare åka med till stallet. :)


Fast jag släppte av lille snigeln i busken innan jag åkte. 

Tog in min snygga häst från hagen och borstade ordentligt samt smorde in alla förhårdnader/sår på benen. Det är ett evighetsgöra det där. 



Han har nog mer krämer och salvor än vad jag har till mig själv. Haha!!


Vart endast pyssel idag då det regnade så mycket och var så blött och klaffsigt överallt. Fixade till kaninerna och gick en blöt promenad med hundarna. Behöver jag ens nämna att Harry var som en dränkt råtta när vi kom hem. 




Och nu har jag duschat och ska krypa ner i sängen. Fick sällskap i duschen av Elina också som inte somnat än. Så nu hoppas jag att hon ska somna fort. Hon är sjövild här och hoppar i sängen och lyssnar ingenting. Så bäst att sätta igång nattningen ordentligt.

I morgon blir det en tidig morgon för en sista jobbdag innan min semester börjar. 

God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0