Vilodag

Idag är ytterliggare en dag när min rygg har gett upp helt. Så Jacson får en oplanerad vilodag idag tyvärr. Men så är det. Igår hade jag också pissigt ont i ryggen hela dagen. Och på kvällen när jag skulle trava av Jacson lite efter att Robin och Linda med hela familjen varit me i stallet och provat rida lite så gjorde det så ont så jag vet inte vad. Kunde knappt ens skritta så känns onödigt att ens försöka sitta upp idag. 

Kommer så småningom visa lite bilder från gårdagen men ska bara få lite redigerade bilder från Linda först då det blev fotat med lite för högt ISO tal. 

Innan idag har också varit en lugn dag hos mamma med bara några ärenden för att köpa hundmat bland annat.  

Men nu ska jag i alla fall till stallet och smörja ben samt göra rent till kaninerna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0