Ännu en slappardag

Känner mig fortfarande trött i kroppen efter mina 6 väldigt intensiva träningsveckor så idag fick det bli ytterligare en slappardag med Elina. Vi har varit hos veterinären med Agda också och kollat upp hennes ögon men det behövdes ingen medicin som tur var. Förmodligen är hon bara känslig för drag. Kollade även tänderna på henne och dom var väl ganska okej. Hon hade någon liten hake på högersidan inne i kinden så vi ska tillbaka om 6 månader och kolla igen om hon lyckas slita ner den själv nu när hon har fri tillgång på hö. Annars såg hon bra ut tyckte veterinären. :) skönt!
 
Har klippt halva gräsmattan på baksidan med nya trimmern och njuter nu av en kopp kaffe och en bulle. Vi svände förbi paus bagarstuga och köpte en varsin färsk nybakad bulle för att lyxa lite såhär mitt i veckan. Eller Elina valde ett wienerbröd men ändå. :)
 
 
 
 
Någon mer som ville smaka lite bulle :)
 
 
 
 
Älskar att kunna gå ut på tomten! Synd bara att den ser ut som skit just nu.
Måste ta tag i den ordentligt sen när allt skräp är slängt.
 
Funderar på vad jag ska hitta på för middag. Så svårt det där tycker jag, har ingen inspiration. Får nog bli något enkelt idag tror jag. Sen i kväll tänkte jag träna igen. Vill ju inte låta kroppen förfalla på en gång. :)
 
 


Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Ja visst! :)
Jenny Säfström

2015-06-17 @ 14:25:40
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0