Lite nytt till Jacson

Äntligen har jag hämtat ut hans nya sadelgjord. Anna kom förbi jobbet igår och hämtade den och även ett nytt fint grönt schabrak. Ska sortera ut massa gammalt sen så jag bara sparar de som är fina och inte har fläckar på sig som inte går bort i tvätten. 

Ett sånt här schabrak fick han :)

Och denna franska sadelgjorden :)

Så nu är det bara att "rajda" på :) haha!! 

Hoppas att Jacson hejar och tänker på mig nu när jag ska tävla. Hihi... Kan ju alltid inbilla mig att han gör det. 

Saknar honom! <3 och sen saknar jag redan Elina också! <3 mammas lilla hjärta! 


Dags att dricka lite vatten.. Skönt att mängden har minskat i alla fall så jag slipper springa å kissa stup i kvarten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0