Nu är jag TRÖTT

Började jobba kl 11 idag och har nu jobbat ända fram till kl 24.00 med en timmes rast mellan 14-15. Phuuu!! Fast jag har valt det själv, jag erbjöd mig att stanna efter att jag egentligen slutat och plocka varor då vi ligger efter. Så efter ett ok från regionschefen så var jag, Anne och Jessie kvar och körde ända till kl 24. Vi höll ett jäkla tempo och fick faktiskt upp en hel del, så nu känns det bättre att ta emot 50(!!) nya pall i morgon. 

Dags att sova nu så jag hinner få lite sömn i alla fall innan jag ska upp och börja jobba kl 5.30 igen. Kör bah kör!! 

I morgon ska jag vara stenhård med min kost igen! Skärpning nu Jenny! Jag kan ju klara det, det vet jag ju! I wanna look like that!! I can do it!! :)


God natt! 


Kommentarer
Postat av: Jennysen

Fast du har ju själv sagt att det inte är hållbart att se ut sådär och att du faktiskt var nöjd innan.
Självklart gör du som du vill, och det är klart att du kan behålla goda matvanor, men låt det inte gå till överdrift. Fråga en som vet vad det innebär...

Svar: Nä det är inte hållbart så jag får gilla läget. Dock måste jag försöka att inte äta så mycket socker ändå. Har liksom blivit lite väl mycket av det goda sista veckan :D haha!!
Jenny Säfström

2015-06-25 @ 11:15:34
URL: http://jennysen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0