Tillbaka i sadeln

Så då var denna jobbmåndag slut och i morgon väntar en ledig dag. Skönt!! Har varit lite halft kaos på jobbet idag. Sjukt mycket hela tiden. Känns som jag inte hunnit någonting. 

Har varit ute hos Jacson nu på kvällen och ridit en skrittur i alla fall! :) Gjorde många halter och igångsättningar och försökte få honom kvick i övergångarna. Så himla roligt att få sitta på hans rygg igen. Två veckors frånvaro från honom känns som en evighet. Nu ska jag börja ta tag i hans utbildning lite mer. Grunden ska sättas ordentligt, gas och broms ska funka och sidorna ska bli mjuka. Sen ska han ju få lite sommarbete också. :) Fantastiska Jacson! <3

Bild tagen av duktiga Therese!


Han är så galet vacker!! Och han är MIN!! :D

Nu måste jag sova. Klockan är alldeles för mycket nu. God natt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0