Vart är tiden?? Och mys med Jacson. :)

Hur mycket jag än tänker på att jag vill sätta mig ner och blogga så har tiden inte riktigt funnits eller så har jag inte haft ro i kroppen. Så nu skriver jag ett snabbt god morgon innan jag drar iväg till jobbet. Är svårare att blogga nu också i och med att min telefon är trasig. Och den nya telefonen som jag fick av min pappa verkar inte vilja fungera med mitt simkort. Är ju så tekniskt okunnig så jag tappar tålamodet också så jag gav upp igår med att försöka få igång den kl 24.15.
 
Var ute hos Jacson igår på kvällen och borstade och så fick han beta. Kom dit så sent så hann inte med någon ridning tyvärr. Men däremot red jag i söndags kväll. :)
 
 
Nämen tjena morsan, kommer du nu?
 
 
 
Barbacka i myskläder, bästa!! :) haha
 
 
 
 
Var ju tvungen att ta egobilder också för att visa hur lycklig jag är över min fina häst!
Han är verkligen så underbar!
 
 
 
Hundarna var också med på turen i det höga gräset. :) Fast Harry kom inte med på bild.
 
 
 
 
Men nu måste jag kila till jobbet.
Har med mig smartaste yoghurtförvaringen som jag köpte på Gekås i Ullared. Plats för både müsli och yoghurt.
 
 
Ha en fin dag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0